Vores Koncept
RE:NEW din garderobe og giv dit gamle guld nyt liv med disse simple steps
Book din stand
Du booker din stand i 2, 4, eller 6 uger med at klikke her. Efter bestilling modtager du en mail med information om, hvordan du logger ind på RE:NEW portalen for at oprette dine varer.
Prissæt dine varer
Efter bookingen får du en velkomst mail med et log in til ¨min side¨.
Når du har logget ind på ‘min side’ prissætter du dine varer.
Lav gerne en god beskrivelse af dine varer – så du er med til at gøre det lettere for kunden at kende til varens stand. En god beskrivelse ville være i stedet for ''Kjole'', så hellere skrive ''Stine Goya kjole'' , ''Kjole med prikker'' eller "Blomster kjole''.
På ''Min side'' har du mulighed for at følge med i dit salg hjemme fra sofaen, og kan ligeledes se her, hvilke af dine varer, der er blevet solgt. Vi anbefaler, at du på forhånd skriver alle dine varer ind på RE:NEW portalen, inden du møder op i butikken for at gøre opsætningen af din stand mere effektiv. Dette kan gøres før lejeperioden begynder. Prismærkerne printes ved kassen i RE:NEW.
Opstart af stand
Når standen skal sættes op, får du i butikken udleveret bøjler, prispistol, prismærker samt adgang til størrelsesperler og tyverialarmer til at gøre din stand klar. Du kan flytte ind på standen 1 time inden butikken lukker dagen FØR din standleje begynder (undtagen søndage og helligdage). Det er muligt at sætte din stand op alle hverdage fra kl. 15:30 - 17:00, eller fra kl. 11.00 - 12.00 på lejeperiodens start dato. Det er ikke tilladt at sætte en stand op om lørdagen, hvis din startdato er en lørdag, kommer du fredag mellem 16:00-17:00.
Hvis det ikke er muligt at få disse tider til at passe, så kontakt os venligst på renewgrenaa@gmail.com eller @renewgrenaa på sociale medier.
Du er altid velkommen som standlejer til at fyld op på din stand, inden for vores åbningstider. I hverdagerne holder vi åbent 11:00 -17:00 og Lørdag 11:00 - 15:00.
Varer online
Vi anbefaler, at du lægger billeder op af dine varer inde på ‘Min side.’ Disse billeder vil være synlige på vores webshop og øger muligheden for et salg, især for dem som ikke har muligheden for at besøge butikken, og gerne shop med online. Billederne SKAL være af præcis den vare, du sælger i butikken, og ikke et billede af en tilsvarende vare, f.eks fra nettet.
Vi opfordrer dig til at dele billeder af dine varer på sociale medier. Del gerne dine varer i vores salgsgruppe på facebook RE:NEW grenaa - Varer til salg | Facebook.Tag os gerne @renewgrenaa på facebook eller på instagram @renew_grenaa. Husk altid at skrive dit standnummer, pris på varen samt størrelse, hvis du ønsker, at vi reposter dit opslag på vores sociale medier. Dette vil i høj grad øge dine chancer for salg.
Du tjener penge
Følg dit salg via din portal på vores hjemmeside ‘Min RE:NEW’ - ‘Salg’ . Her kan du nemlig se, hvad der bliver solgt i det sekund, det er blevet betalt i butikken.
Ændring af pris og rabat
Prisændringer kan foretages på dine varer i lejeperioden. Ønsker du at ændre en pris på en vare undervejs, skal der sættes nyt prismærke på varen, da overstregede priser er ugyldige af sikkerhedsmæssige årsager. Du kan ændre prisen ved at trykke ''rediger'' på varen du vil ændre prisen på. Prisen på varen opdateres samtidigt i systemet men, varen skal få et ny prismærke med det samme.
Du kan tilføje 10%, 15%, 20%, 25%, 30%, 40 %, 50%, 60% eller 70% rabat på din stand når som helst. Rabatten noteres i systemet, og der kan ikke gives rabat på enkelte varer, eller fratages enkelte varer fra rabatten. Rabatten gælder altså hele standen.
Du skal kontakte butikken direkte for at påføre rabatten, enten på mail renewgrenaa@gmail.com eller på vores sociale medier.
Standard for varer og orden
Dine varer skal være i pæn stand – det skal være rent, lugtfrit og uden fejl som huller, skader osv. Tøj skal være nystrøget eller dampet. Du kan leje damper i butikken ved opsætning af varer i din stand. Uhygiejniske, lugtende eller beskidte varer bortskaffes af personalet. Såfremt din vare har en mindre fejl uden betydning, skal dette fremgå på prismærket med qrkoden.
Din stand er dit ansvar. Vi forventer at du genopfylder selv.
Hvis du ønsker at sælge dyrere mærkevarer som tasker eller sko, skal der medfølge kvittering eller ægthedsbevis på varen. Salg af kopivarer er ikke tilladt og politianmeldes.
Nedtagning af stand
Du er selv ansvarlig for at tømme din stand. Når du møder op i butikken, henvender du dig til personalet, hvor der skal vises ID. Har du ikke mulighed for selv at tømme din stand ved lejeperiodens slutning, kan du tilkøbe en nedpakningsløsning. En nedpakningsløsning koster 200 kr (aftalt i forvejen).
Standen skal være tømt på lejeperiodens sidste dag kl. 16.00 alle hverdage eller kl. 14.00 lørdag. Det er vigtigt, at alle prismærker bliver siddende på varerne, når standen tømmes, da varer uden prismærker ikke må tages ud af butikken. Personalet har ret til at kontrollere varerne. Priserne på varerne kan også bruges igen til en senere standleje, da varerne som ikke bliver solgt gemmes inde i RE:NEW portalen i 5 år.
Er standen ikke tømt rettidigt, vil RE:NEW pakke varerne ned, hvilket koster et administrationsgebyr på 350 kr uden aftale. Det koster 50 kr. pr. påbegyndt dag, når RE:NEW opbevarer dine varer. Varerne vil blive opbevaret i en uge, hvorefter de tilfalder RE:NEW. Udbetaling af dit overskud for den givne periode bliver ikke overført til din bankkonto, før varerne er hentet.